Berlin Coffee Trip / part 2

22:43 Kristý 9 Comments

Slunce už pálí od samého rána, snídaní se nezdržujeme. Dáme si něco dobrého cestou. Tedy v nějaké kavárně. Večer jsme si naplánovali, co chceme v pátek stihnout. Samotné (nebo s podobným kávomilcem jako jsem já) by mi rohodně nevadilo navštívit dvě kavárny hned za sebou. Ovšem po muži jsem to chtít nemohla a hlavně se náš program točil kolem opičky a vedra zároveň. Takže jsem si musela vybrat, kterou kavárnu navštívíme dopoledne. Bonanza nebo The Barn? Sophiina volba! Vybíráme The Barn. Vystupujeme na zastávce metra Senefelderplatz a míříme přímo za nosem. Vůně čerstvě pražené kávy je cítit téměř na dosah. Na vstupních dveřích mají samolepku s obrázkem přeškrtnutého kočárku. Ještě štěstí, že je venku tak, jak je, jinak bych byla.... no, našpulená, samozřejmě! Zvlášť, když jsem si vybrala the Barn nad Bonanzou. Ale jak říkám, příliš nás to nerozhází, sedáme si venku a já jdu objednat kafe. Zároveň si chci koupit zrnka i domů, takže svou lámanou angličtinou se slečnou za barem probírám, jakou kávu by mi doporučila na aeropress. Když pak ochutnám místní flat white, je to balzám chuťových buněk... Tady prostě vědí, jak na to!






V nedaleké pekárně Zeit für Brot kupujeme pečivo a něco malého na zub. Místo neskutečně žije, otevřené výlohy dovnitř pouští teplý vzduch, ve kterém je cítít vůně koláčů a pečiva právě vytažených z trouby. Skoro bych si hned dala další kafe! Je čas na památky. Opička usnula, tak pokračujeme pěšky a vydáváme se směrem k ostrovu muzeí, kterému dominuje Berlínská katedrála. Umění tentokrát vynecháváme, takže do žádného z muzeí nejdeme a míříme dále po ulici Unter den Linden k jedné z nejfotografovanějších monumentů Berlína, Braniborské bráně. Evidentně se tu v minulých dnech konal nějaký fesťák, kolem brány je spousta mobilních zábran, stánků a ještě fungujících uzávěr dopravy, která běžně proudí skrz park Tiergarten (tudíž se brána stává více méně nefotogenickou). Jdeme se také podívat do prostor nedalekého památníku holocaustu. 





Teplota dosahuje skoro pětatřiceti stupňů. Jsme unavení a uchození, pravý čas "schovat" se do parku Tiergarten. Najdeme si stinný plácek a chvíli odpočíváme, což nakonec stejně dlouho nevydržíme a jdeme se po parku projít. Už zase chytám kofeinovou slinu, takže hbitě vybírám další kavárnu z mého téměř nekonečného seznamu. Volba padne na Oslo Kaffebar a hned koukáme na nejlepší možné dopravní spojení. Za necelou půlhodinku už nás vítá designový kávovar Spirit Triplette a já už se nemůžu dočkat další skvělé kávy. A výsledek mě nezklamal. Výlet za touto kavárnou rozhodně stál za to. Den se chýlí ke konci, vracíme se zpět do bytu, máme toho po celém dni dost. Večer opět plánujeme, co chceme ještě stihnout, než se vydáme na cestu zpět.

















A pokračování zase příště... :)








9 komentářů:

  1. Jo Barn není moc friendly kavárna, to je jediný smutný fakt, jinak tam je všechno nejlepší! A vybrala sis podle mě dobře, já byla i v Bonanze a nějak jsem nebyla nadšená ... A jsem ráda, že jsi byla v Zeit für Brot, tam jsem byla minule taky a byla jsem nadšená a měli i super kávu :) A na Oslo Kaffeebar se moc těšim a na další pokračování taky, protože fotky i vkus jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako i absence WC mě prakticky vzato docela překvapila (v The Barn)! Ale kafe bylo top! To rozhodně. Moc ti děkuji! Já si pak hrozně ráda přečtu berlínský report od tebe. ;)

      Vymazat
  2. cestování za kávou . bravo . přidávám .

    OdpovědětVymazat
  3. cestování za kávou . bravo . přidávám .

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️