Berlin Coffee Trip / part 3

21:40 Kristý 0 Comments

Je tu poslední den. Než odjedeme, musíme navštívit ještě alespoň dvě kavárny. A stále jsme ještě nebyli v Silo Coffee, v žaludku prázdno, místo na snídani je jasné. Přicházíme kousek po otevíračce, venku je už plno, uvnitř je zatím místa dost. Kvalitu podniku zřejmě naznačuje to, že se vnitřek během několika málo minut celý zaplnil. I bez ohledu na to, že tam bylo nepříjemný dusno. Ale můj kofeinovej radar tiká na plný obrátky, voní to tady kávou, okolí švitoří, cinkaj hrnečky a sklenky, břicho skučí hlady. I přesto dusno vím, že jsme na správný adrese. Muž si v menu vybírá položku s názvem "Shakshouka" (vajíčka s tomatovou omáčkou, fetou a dukkahem. Mé chuťové buňky touží po avokádu, takže můj výběr je zcela jasný - toast s avokádem, chia a rukolou, listovým salátkem, pyré z červené řepy a cizrnovým hummusem. Za nedlouho nám na stole přistává flat white a muž zahání vedro ledovým cappuccinem. Všechno je boží, skvělý, úžasný, výborný, prostě pecka. 












S plnými pupky a s téměř prázdnou peněženkou pokračujeme dál. Máme v plánu podívat se na East Side Gallery, jediným souvislým zbytkem bývalé berlínské zdi. Opička potřebuje spát, takže se rozhodujeme, že k našemu cíli opět dojdeme po svých, metro vynecháme. Když už jsme konečně u té slavné zdi, slunce jede na plné obrátky, nikde ani kousek stínu, milion lidí a tempo chůze takové, že i šnek by tu byl za závodníka formule 1. Nevím, kolik zdi jsme ještě měli před sebou, ale rozhodli jsme se tuhle podívanou předem ukončit, to se bohužel fakt nedalo. Ovšem jenom přejít řeku Sprévu, která je hned u East Side Gallery a přesouváme se do čtvrti zvané Kreuzberg. A míříme přímo za nosem, do kavárny Five Elephant určitě musíme. Dáváme si poslední kávu v Berlíně, tak si to užíváme, je skvělá, jak jinak! Poté už si to namíříme na metro do té "naší" čtvrti a vyrážíme zpět domů.












  
Berlín je skvělý město. Jak jsem psala v první příspěvku, možná není tak napěchované památkami, ale nabízí tolik možností, jak si tohle město užít... Když jsem si plánovala, kam chci v Berlíně na kafe, bylo mi jasné, že je nemožné to všechno stihnout, takže tuhle multikulturní metropoli budu chtít alespoň ještě jednou (nebo víckrát? :) ) navštívit. Líbí se mi, jak jsou tu všichni tak nějak uvolnění, nic neřeší. Líbí se mi všechny ty kavárny, kde dostanete fakt skvělý kafe. Líbí se mi, že je to město cyklistů. Některá kola držela možná silou vůle, s helmou jezdí snad jenom děti, a na sobě maj všichni své civilní oblečení, ale přišlo mi to hrozně super... Co se týče všech těch podniků, které jsme navštívili a nenavštívili - byla jsem si jistá, že bez návštěvy Roamers prostě neodjedeme (galerie na Foursqaure mluví za vše!). Že to je totální must try. Ale bohužel se musí dělat kompromisy, s malým dítětem zvlášť. Takže o důvod víc, proč sem jet znova. Naprosto fantastický kafe bylo určitě v the Barn, přesto jsem největší zážitek měla právě ze Silo Coffee - jednoduše mě tam bavilo naproto všechno - jídlo, obsluha, prostředí a káva, samozřejmě!



Jestli milujete kvalitní kafe, vysedávání po kavárnách, baví vás kavárenství třetí vlny, Berlín bude určitě tou správnou destinací, kde si užít prodloužený víkend, stojí to za to! :) 























0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️