Tohle byste neměli minout: Pauseteria a Kafe Kiosek

19:25 Kristý 0 Comments

Trend neustále přibývajících podniků věnovaných výběrové kávě nepolevuje. Vršovická kavárna Tvoje máma zakončila zkušební provoz a už jede naostro. Mezi další novinky, které v pražském kávovém světě přibyly, jsou Pauseteria nedaleko Staroměstského náměstí a stánek Kafe Kiosek u metra Dejvická.

PAUSETERIA
Je pravda, že srdce Starého Města je na kvalitní výběrovou kávu poměrně chudé. Takže když jsem na instagramu zahlédla nový přírůstek do kávové rodiny, který se nachází kousek od Staroměstského náměstí, začala jsem se vážně těšit. I když na druhou stranu jsem byla mírně skeptická a čekala jsem takový výsledek, se kterým se spokojí průměrný turista. Opak je pravdou a já jsem nadšená! Kavárna je rozdělena do tří místností, přičemž v hlavní, prostřední, části dominantu tvoří dlouhý stůl a na samém konci je bar s nabídkou káv. Ceny pochopitelně odpovídají lokaci, ať se jakkoli mohou zdát přemrštěné, je třeba s tím počítat. Na mlýnku voní káva z pražírny Candycane coffee a na batch brew je to slast na jazyku. Posnídat tu můžete vafle, ovesnou kaši, vejce benedikt nebo v neposlední řadě třeba acai bowl. K tomu všemu milá obsluha, která vám chvíle s šálkem v ruce rozhodně zpříjemní. Zatím je otevřeno každý všední den od 8 do 18h, časem snad bude možnost zajít sem na něco dobrého i o víkendu. Jak jsem do Pauseterie šla s lehkou nedůvěrou, odcházela jsem opravdu nadšená a s dobrou náladou. :)
U Radnice 11/4, Praha 1
Po-Pá 8:00-18:00

facebook
instagram





KAFE KIOSEK
Ani Dejvice nejsou na výběrovou kávu bůhvíjak bohaté (díky za Kafemat!). Ihned jsem zbystřila, když jsem na jedné fb skupině zahlédla příspěvek ohledně nového stánku s kávou u metra Dejvická. A kdeže přesně se Kiosek nachází? Uplně přesně mezi stánkem se smažáky a stánkem s květinami. :D Zatím jsou v nabídce nápoje na bázi espressa, ale s filtrovanou kávou by se mělo snad do budoucna také počítat. Na mlýnku se tu objevuje, pro mě nová, amsterdamská pražírna Lot Sixty One. Nenechte se zmást tím, že se jedná jenom o stánek, dokonce si zde můžete dát lehkou svačinku, slanou snídani a hlavně polévku! Jestli rádi sbíráte razítka za vypité kávy, tak jste tu také správně, věrnostní kartička je samozřejmostí. Já Kiosku určitě fandím a zase si ráda zajdu pro kafe (btw - keepcupy s sebou, nezatěžujme životní protředí :) ).
ul. Evropská, u výlezu z metra k autobusovým zastávkám 340 a 350
Po až pá 6-20, So 8-20, ne 12-20

facebook
instagram








0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️