Onesip Coffee: Nový espresso bar v Praze

17:54 Kristý 2 Comments

Dobrých kaváren nebo espresso barů v Praze či kdekoliv jinde prostě nebude vždycky dost. Je dobrý, když je z čeho vybírat a mít víc možností si vychutnat kvalitní kafe. A tak se stalo, že je Praha opět bohatší o jeden espresso bárek. Už delší dobu jsem na Facebooku zaregistrovala, že se chystá nový espresso bar v centru Prahy. Stránku jsem si lajkla a na kavárnu tak trochu zapomněla. A minulý týden se na fb a ig stránce Kafeblok.cz objevila informace, že v neděli 10.4. se otevírá Onesip Coffee v Haštalské ulici. Plán byl jasný! To se musí vyzkoušet!

Onesip Coffee je maličkatý asi jako Kafe Karlín, takže na velké posezení to není. Tedy víceméně na žádné posezení (k dispozici jsou asi dvě, tři židličky), primárně se jedná o coffee to go. Dát si můžete klasické kávové varianty, filtrovanou kávu, v nabídce jsou i limonádky, Cascara, dortíky... no káva super, ceny akorát a prostě jděte, jděte tam a ochutnejte. Věřím, že nebudete litovat. :)









Onesip Coffee
Haštalská 755/15
Praha 1

NE-PÁ 8:00 - 18:00
sobota zavřeno



2 komentáře:

  1. Tak ale.. další místo, které se přibližuje mému "sektoru působení".. Ale je skvělé, jak se tady to kavárenské zázemí stále rozšiřuje a často se navíc posouvá k lepšímu.. :-) Děkuji za tip, brzy se tam objevím :-)
    Zrovna nedávno jsem si vzpomněla, jak jsem ti tu psala, že mi Starbucks fakt chutná.. Jako dobře, on mi chutná pořád, ale proboha - poměr cena/kvalita?! Víc nových kaváren (těch opravdových), prosím!
    Měj se hezky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem fakt nadšená, jak se tahle kávová místa obecně v posledních letech rozrostla. Je to pecka a fakt mě to baví. :)) A přesně tak, posouvá se to stále k lepšímu!
      Jééj, přesně nad tímhle jsem dneska přemýšlela! Že to stojí strašný prachy na to, že si jinde (a že těch míst je sakra hodně) můžu dát mnohem lepší, kvalitnější a přesto levnější kafe. Oujé. :)
      Děkuji za komentář! A do Onesip určitě zajdi, doufám, že ti bude chutnat jako mně! :)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️