Květákový koláč

18:52 Kristý 0 Comments

Je dost potravin, které docela opomíjím, zejména proto, že nepatří mezi mé top favority. Jsou věci, které fakt nedám za žádných okolností (houby, mořské plody,... ) a pak jsou takové, po kterých se prostě neutlouknu, ale říkám si, že bych jim měla dát šanci - cuketa, brokolice, ředkvičky a nebo květák. Ten jsem maximálně jedla jako smažený (což se teda není čím chlubit), nebo v polévce. Objevila jsem další naprosto fantastický inspirativní food blog - Good Mood Spoon, kde jsem si vyhlédla spousty a spousty receptů, které budu muset zaručeně zkusit. Právě jedním z nich je tento květákový koláč. Když se inspiruji recepty, občas něco vyměním, nahradím nebo vynechám podle mých chutí nebo dostupností ingrediencí. Ovšem tady jsem disponovala naprosto vším, co bylo potřeba, takže koláč je stoprocentně podle původního receptu. Je tedy naprosto zbytečné, abych opisovala recept, když je je do puntíku stejný. Takže pokud chcete také dát šanci květáku jako já, rozhodně doporučuji vyzkoušet TENTO recept. :)




0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️